Thursday, January 15, 2009

Masih lagi aku biarkan...

sekali lagi aku di gunakan

....bukan aku tak perasan, pulak aku bukan lah tak tahu dah entah ke berapa kali aku di gunakan..

....ketika kawan kawan rapatnya tiada maka aku lah orang yang akan di heret menemannya..

...ada satu ketika aku sangat kecil hati apabila beriya ia ia berjanji ingin keluar dengan aku dan dengan sesenangnya 15 minit sebelum pergi terus membatalkan janji...

...ada satu kali di ajak aku dengan beriya iya dan di tambah dengan janji hendak membelanja aku makan..tapi tiba waktunya untuk membayar, dia berlalu dengan selambanya..

aku bukan tak ada duit untuk membayar..malahan aku setiap hari membawa bekal...kalau sudah berjanji..maka aku membatalkan untuk membawa bekal..

..dan aku rasa makan di kawasan segitiga berlian ini tidak berbaloi dengan harganya..

..dan sekali lagi aku biarkan makanan aku itu sejuk di atas meja kerana sekali lagi aku terpaksa menemaninya...

apakah semudah itu aku di pergunakan..

ya mudah..sangat mudah dan sudah berkali kali aku di gunakan...

apakah..aku tidak marah...

ya aku marah..

mengapa agaknya...

AKU RASA AKU LEMAH...

No comments: