Sunday, September 27, 2009

kau tau

dengan tidak menjamah makan malam maka mata kau terus berjaga...kau tau kan..dengan perut kosong siapa lah yang dapat melelapkan mata..

maka aku pun mengisi ruang blog ini dengan perasaan kudus mengenai apa yang aku rasakan dan ku jelmakan di ruang ini

aku rasa sangat sangat terpinggir...aku yang melarikan diri dari orang ramai namun kadang kadang merasakan kesunyian ini tidak berbaloi..

mungkin aku mula menjalani tekanan dari segala mala assignment yang belum berhujung berpangkal menyukarkan fokus aku terhadap apa jua

dengan perasaan terendah diri yang nihil tidak dapat menguasai bahasa arab pulak akan menduduki final 7 hari lagi..hentakan yang aku sendiri tak terjangkakan melangkaui batas tenang..aku pasrah dan mengalah sebelum waktu..aku rasa bukan aku..

masa yang ada aku paksakan untuk menguasainya..

semua aku salahkan..hari raya ini
tetamu yang tak henti datang
dan cuaca panas yang begitu meregut ketenangan aku berfikir..

dan aku masih lagi tercakar cakar cari jalan untuk memulakan satu permulaan..

dan aku sangat sangat mengah..

aku tau kau tau apa yang aku alami...

tapi aku belum pasrah..

No comments: