Sunday, February 15, 2009

apa ada pada kawan

tak mungkin semua sependapat dengan aku, aku di kata tak berhati "no passion" keras kepala, suka menang dan tak pernah mau mengalah dan tak pernah mau diam sebelum menang tak memerlukan kawan..

aku rasa tak betul tu semua..aku perlu kawan..supaya aku boleh ada lawan debat aku..boleh fikir benar atau tidak pendapat aku..tapi kawan kawan aku makin pupus dan aku makin hilang kawan dan mungkin aku akan di tinggalkan keseorangan kata anak aku sendiri..

tak ramai boleh jadi kawan aku..keras pada pendirian, tak mudah tolak ansur tapi kalau mereka sependapat dengan aku..seronok lah jadinya..dan ini sudah pun berakhir 20 tahun yang lalu..

nak aku kongsi dengan korang..aku ada kawan baru..masih muda mentah..dan aku berfikir fikir untuk berkeras dengan dia.. namun aku ceria di sebabkan dia masih lagi mau menghubungi aku dan menjadi kawan debat aku..

kawan sangat penting dalam hidup aku..menceriakan dan mengiyakan kewujudan aku..

namun aku tetap keras pada prinsip...tapi untuk kali ini..aku beransur dan beralah dahulu...

No comments: