Monday, February 9, 2009

..aku nak cuba..

bila aku geram ka, sakit hati ka, kecewa ka, rindu ka aku akan mengadu, kat Dia ja..sebabnya berapa kali aku nak membiarkan kekecewaan itu bertapak kat hati aku, berapa kali agaknya perlu aku biarkan dan mengalah, kali aku nak ngadu, biarlah depa kata aku kaki bodek.

bodek kalau kita dapat habuan, ni dak, aku ngadu ja, sekurang kurangnya hilang lah pedih peri dalam hati aku yang agaknya nak makin tersumbat dek lemak lemak tepu..

dah aku cerita kat kawan aku, lagi pulak aku suruh berjanji, jangan ceghita ngan orang, tak sampai dua ari, mai bersemboq kat muka aku. susah susah...

macam aku tak pernah kena sekeh macam ni..banyak kali dah, tapi aku ni memang tak mudah nak belajar dari kesalahan kesalahan lepas.

kalau ikut kata ibu aku, aku ni degil, degil tak boleh di ajar, dah terantuk kepala sendiri, baru lah nak menyesal, tu pun dah sampai sopek kulit kepala sampai berdarah darah baru lah nak sedar.

nak buat macam

ikutan..

ibu yang memang keras hati..macamlah aku tak tau..

kali ini..aku nak cuba..ngadu..kat Dia ja...

rasa aku..(sangat positif ni)...aku tak kan menyesal kali ini..

No comments: