Thursday, July 29, 2010

tak mudah

kadang kadang terasa sangat sangat payah belajar secara e jarak jauh ini, pulak bagi orang orang seperti aku, bekerja, sudah berumahtangga dan punya anak anak.

jikalau kerja "assignments" di beri, banyak pulak menimbun, bukan susah untu air mata tumpah

di tambah kan pula kerja di pejabat tidak boleh pulang awal, bayangkan sampai rumah pukul 10.00 malam...

terdaya kah nak menaip assignment pulak dah masuk semester tujuh ini, lebih kritis, lebih analitikal...

iye, malam ini air mata ku tumpah

rasa seluruh tubuh aku seperti di cucuk cucuk dengan jarum...kalau aku tak kuat hati sudah tentu aku melompat ke katil..

tapi deadline nyer esok pukul 12.00 malam...dan esok aku sekali lagi akan pulang dari pejabat pukul 10.00 malam..

biarlah airmata aku tumpah..mungkin lebih bugar untuk dia berjaga malam ini..

No comments: