Sunday, November 22, 2009

tak mudah

jangan mudah salahkan masalah kita kepada orang

kita tahu diri kita boleh membuat pilihan untuk menyerap semua masalah atau tidak

tapi kita kan semua manusia kan..kita akan pilih untuk memikirkannya..


sepinya tanya kau, mungkin juga adalah pekaa terbaik yang kau lakukan untuk ku supaya bingkas bangun dengan berdiri atas kekuatan ku sendiri

aku tahu itu lah yang aku pelajari dalam psikologi...

aku harus mendapat kekuatan sendiri supaya bila datang lagi masalah aku hadapi dengan kekuatan dan kekebalan aku

susahnya ...tanpa dirimu aku terpaksa membuat keputusan sendiri..atas waras aku..dan kau tahu sering emotional dan kecewa dengan keputusan ku

aku membenci kekerasan hati mu membiarkan aku tapi aku sedang berdiri perlahan lahan dan terima kasih membiarkan aku membina semula kekuatan aku yang telah lama hilang

No comments: