Sunday, November 22, 2009

kenapa agaknya jadi begini teruk

kenapa cuti semester ini cuti paling teruk yang aku terima

kemuraman yang teruk (depresi) sekeliling tidak memberi sejuntai kegembiraan langsung

aku menyorokkan diri dengan masuk tidur awal supaya keesokkan hari nya aku boleh bangun dengan sedikit rasa ceria

aku cuba sendiri mengorek ngorek apa yang sebenarnya yang telah menyebabkan depresi yang teruk ini

- carry marks yang teruk - betul (bukan satu paper 3 paper)
- group presentation yang paling teruk - betul (bukan satu tapi tiga group)
- harapan tertinggi musnah berkecai - betul juga
- sahabat terapat (patut kah ku gelar dia sahabat) berkecai tanpa ada peluang untuk di sambung lagi terus menghilangkan diri sudah 2 bulan lamanya semua email aku tak di balas langsung aku sudah bersahabat masuk 4 tahun dan sudak agak masak perangai masing masing tapi entah lah aku tak dapat membaca niat hati orang yang sebenar bila menjalinkan persahabatan aku , aku memang kurang kawan tapi yang ada dua tiga orang ini lah yang dapat mengecewakan aku
- hutang makin berlapuk macam tak berjaya untuk aku menyelesaikannya..
- niat untuk membeli kereta sudah masuk 4 tahun masih lagi aku tak dapat kerana hutang berlapuk aku perlu di selesaikan tanpa aku menambah lagi hutang
- aku lemas kerana tiada siapa dapat membantu menyelesaikan masalah ini walaupun suami akuyang sangat ku harap (cukup makan sahaja)..aku lah sahaja dapat menyelesaikan masalah ini..yang aku rasa tak berpenghujung..hutang hutang hutang..
- aku tiada tempat untuk mengadu segala masalah dalaman aku..semenjak sahabat aku menghilangkan diri, semua masalah aku tanggung dan telan dan makin aku banyak telan makin depress aku

- kena pulanglah aku..dan ini adalah kedegilan yang amat amat..

No comments: