Saturday, November 14, 2009

menakal nakal di petang sabtu

apa nak aku buat pada petang sabtu ini..

aku mengorek ngorek tangkal perasaan dan ini ku kongsikan di sini..

senarainya..

aku tak pasti yang aku ini cantik tapi dalam hidup aku tak sangka ada lelaki yang hampir bunuh diri bila aku jatuh cinta pada lelaki lain (lain kali jangan pendamkan tetapi luahkanlah pada si dia yang kau idamkan)..

aku tak sangka aku ini di perhatikan orang kerana perangai aku yang lasak dan kasar tetapi bila orang yang menegur itu mengatakan aku cantik ketina aku mengenakan pakain yang menyerlah keperempuanan aku (salah abang abang aku yang ramai kerana tidak suka adiknya yang berpakaian perempuan dari kecil)

aku tak sangka orang yang ku cintai itu adalah suami ku akhirnya hingga kini

aku tak sangka setua tua aku masih ada yang suka suka mahu mencari kesempatan

aku rasa perjalanan hidup aku berbagai bagai..

sudah tentu kamu juga..

No comments: