Friday, March 6, 2009

esok penambahan umur ku yang ke empat puluh...

ye..aku dah pun 4o tahun lebih..nasib baik lah aku sempat buat apa yang aku inginkan..aku memang ingin sangat melanjutkan pelajaran ke universiti..

semasa aku di tingkatan 6..guru sastera aku memesan...tolong lah cuba melanjutkan pelajaran ke universiti...di situ..runtunan ilmu bertali arus..

benar ..benar sekali...dan aku masih lagi seronok belajar ke semester tiga...dan masih larat lagi untuk bergerak..ke semester yang ke empat..

dan aku amat bersyukur tuhan masih melimpah kan rezeki umur..kesihatan yang baik dan otak yang masih berfungsi..

dan aku masih bersyukur aku belum mahu berhenti dalam mendalami ilmu ilmu dunia juga akhirat..

dan aku amat amat bersyukur di buka kan mata ku dan fikiran aku untuk menjalani kehidupan dengan ilmu..

dan aku masih terus bersyukur..

No comments: