Thursday, March 24, 2011

cakap lah..sebab sedap nak cakap

aku bukan orang politik sebab bila orang kata "Rous wrote
"tak nak ke parti Babi Negara (BN) upah aku berlakon dlm filem lucah lain...rupa aku ada la sikit mcm ahli parlimen......hehehehehe...." aku sedih sangat aku jadi emotional...

aku bangsa melayu dan sayang kan orang orang melayu...orang orang melayu kini dah tak takut tuhan..sebab itu bila mencemuh macam tiada neraka untuk orang orang mencarut..

ramai jerkah aku sebab kenapa kau pertahan kan sangat bangsa kamu...bukan ke islam yang patut kita utamakan...

aku sayang bangsa aku yang sepatutnya islam.jika melayu mereka..islam lah mereka..tak di pisahkan kecuali mereka yang suka sangat bercakap dengan sedap tanpa ada perkiraan langsung dalam perbuatan..

aku tahu..aku sangat mendukung islam dan aku memang tak terpanggil langsung untuk menukar bangsa..

No comments: