Sunday, March 4, 2012

apa

selepas semuanya selesai dan keputusan akhir telah pun dimaklumkan, tiada perasaan yang datang, aku lihat keputusan, cemerlang dan menyedihkan. yang ku harap cemerlang tidak..yang tidak ku harapkan..cemerlang..sudah tentu aku tahu di mana silapnya...tapi janjinya nampaknya mainan...kenapa tidak aku disuruh membetulkan lagi..peluang masih terbuka..namun..nampaknya tidak rezeki buat aku membetulkan untuk kesekian kali..tidak seperti kawan kawan ku yang lain...namun untuk rasa hilang rasa kecewa ..aku harus terima ....menerima sesuatu keputusan akan menghilangkan kegusaran..tinggi..cukup tinggi bagi aku yang tidak cukup cuti..3.74..cukuplah kan...3 a dan satu satu b +....dan keputusan akhir..aku dalam golongan kelas pertama...aku mahu apa lagi ye..dengan umur makin merangkak senja..hendak buat apa aku dengan degree ini..

aku letakkan keyakinan..Tuhan memenuhkan..cukup sangat..

sekang pun aku tengah berhempas pulas diberi peluang untuk buat kerja yang aku tidak pernah termimpi...letih namun aku makin puas ....

apa lagi yang aku endak...

...sarjana..ye..berligar ligar dalam benak aku....tunggulah dulu..biar aku rayakan cuti cuti ini bersama kekasih...

No comments: