Monday, April 6, 2009

harapan baru

...paling aku jauhkan dari blog aku ini ialah ...pandangan aku tentang politik..namun sebagai rakyat aku tetap berharap ada kebaikan yang bakal menyelubungi malaysia..aku berdoa..

..maka dengan ini telah pun dia mengambil alih seperti di janjikan dan kemudian mentadbir sebaik baiknya..

..walau pun aku tersengih sangat sinis..sahabat aku amat benci akan sengih ini kerana..seakan menyindir..dengan sedar..

..ialah sapa tak nak menyindir..kalau kobaran darah kau nak memerintah tapi isteri kau sebegitu juga bogel kepalanya..tertayang lehernya dan dadanya yang mengajah besarnya..

..lantak lah..

aku harap kor jangan lupa pemimpin yang cekap di mulakan dari dalam rumah..baru lah aku yang tua..makcik yang makin menggigil tahu kau jantan yang gantang yang bakal menerobos mayapada ini dengan kegagahan yang waras...

...aku bagi masa lagi buat kau..buktikan lah ye...

No comments: